poniedziałek, 1 czerwca 2020

APOPHIS, Bóg Wojny ,Wszedzie w Europie Bedzie Wojna

Bedzie trzeba teraz oczyscic swiaty ( kwiaty ). Jak ta...to Cesarz.Moj ( twoj ) syn.On to przepadl.Oszukal go ( odszukaj go ).Ja wiem napewno co bedzie,jestes Bogiem Wojny.Ja to naprawde wiem.Naprawde ...to sercem.A kim jest cesarz? Cesarz to...twoje serca-serce syn.Ja ci to zara...po...A...PO...PHIS Takie sa fakty,on o tym wie a ty napewno jestes odpowiedzialna...tak,za jego los.By...to bylo,sedzia kary.Tak to bedzie,bo jestes Bogiem.Moim (wyobrazni ) odpowiedzialny RZYM. Tylko na wojnie wygrywa Rzym.Wszedzie w Europie bedzie wojna,bo jestes wojna.


Taki artykul znalazlam ,cos kiedys obilo mi sie o uszy...ale ja mam tyle zajec,ze zapomnialam. Ten skrawek wideo,tlumaczylam dosc dlugo.Byl nagrany w lutym tego roku,nigdy go nie sprawdzalam.Raz go odsluchalam z tel,blisko ucha.Intuicyjnie dzis powrocilam do tego nagrania a tu tyle ciekawych informacji...Przetlumaczylam,tyle ile bylam w stanie przetlumaczyc...

https://pl.qwe.wiki/wiki/Apep

https://nowosci.co.uk/asteroid-apophis-czy-bog-chaos-asteroidy-uderzy-w-ziemie-w-2029-roku-nasa-odpowiada-nauka-aktualnosci/

Brak komentarzy: