wtorek, 19 maja 2020

Chrześcijaństwo,Rzym Ja Go Utopię

Rzym ja go utopie ! ( Rzym ja go u dupie,lub zyd ja go u dupie ) Zostaw te ciala ( cialo ) ,zostaw te nogi ( togi ). ( kolos na glinianych nogach ? ) Teraz nadejdzie przez cale ( moje ) miasto,patrz (padł ) (pasł ) . Celuj to ( go ) w Chrzescijanstwo i osadzenia.Nie zapętlę,za nic beda (nie ma ).I nie ma powodu,poza narkoza ( narodem ). Moze Rym ( zyd ) to opowiedza ( odpowiedza ),a zlodzieje...oszukiwania. W calym Rzymie ( zydzie ),po calych sukcesach.Te spoweranie,uznania rzeczy,zostaje (zastawia )...o wy...narkoza...ja kize...ja kize...narkoza ( ja burze ) ( na gorze ).Nie ma sprzeciwienia Torze,nie ma sprzeciwiania Torze ( Tora ) ( narkoza). Bo ta Tora ( narkoza ) ( ta gora ) sie obroci przeciwko tobie .Bo ta Tora ( na gorze ),sie obroci przeciwko tobie. Obiecalem,ze jeszcze wroce ( ja wyrzuce )

Brak komentarzy: